Friday, February 16, 2018

pikantna ćuretina sa prokeljom


Predlog za ručak kad ga niste smislili unapred... ne mora biti sa ćuretinom, sigurno može i sa pilećim mesom, ali može i sa kobasicama, recimo... draž jela je u povrću i začinima koji idu sa mesom.



Ovo je jelo nastalo slučajno. Bila sam i zaboravila da sam dobila tranžiranu ćurku na poklon. Učinilo mi se da su smrznuti pileći bataci, a trebao nam je brzi ručak.

Skuvala sam smrznuto meso sa povrćem i tek tada shvatila da imam posla sa batačićima od ćurećih krila i parčetom ćurećeg belog mesa. Ajd sad... Evo šta sam uradila, i dobila pohvale. A kad vas pohvali pubertet, to znači puno. Zato se i hvalim.





Upotrebljeni sastojci:


  • ćureće meso
  • 200 g šampinjona
  • 200 g prokelja
  • jedna crvena paprika
  • kašikica chicken masala začina
  • kašikica dimljene aleve paprike
  • suvi peršun
  • suvi bosiljak
  • so i biber po ukusu
  • par kašika maslinovog ulja
Postupak:

Ugrejala sam ulje i u njega umešala sve začine i pustila da ulje upije začine, uz stalno mešanje dok se ulje grejalo i još minutak kad se već dobro ugrejalo. Na tako začinjenom ulju sam brzo prepekla Skuvano ćureće meso sa svih strana, tek da dobije boju.
meso sam izvadila, pa sam u ulje ubacila na prutie iseckanu crvenu papriku. kad je ona omekšala, stavila sam grubo sečene šampinjone i prokelj. 
Vratila sam meso u tiganj, smanjila vatru i pustila da se krčka, uz često protresanje tiganja, dok povrće nije bilo gotovo.









No comments:

Post a Comment