Tuesday, July 4, 2017

vegan oreo palačinke


Ovaj je kolač pravila Ksenija, moja treća sreća. Sasvim sama. I ja sam veoma ponosna. Nisam od onih mama koje su želele da im ćerke kuvaju - nisam ni ja kuvala u njihovim godinama. Ali sam želela da ih vidim da uživaju, šta god radile. Ksenija je sinoć plesala po kuhinji dok je ovo pravila... melem za oči... i za nepca.



Potrebni sastojci:

za palačinke:

  • pola šolje biljnog mleka, Ksenija je koristila sojino
  • pola šolje brašna
  • kašikica i po praška za pecivo
  • 3 i po kašike kakao praha
  • prstohvat soli
  • kašika šećera
  • kašika ulja
  • kašikica ekstrakta vanile

za fil:
  • šolja i po nezaslađenog čipsa od kokosa
  • pola kašikice ekstrakta vanile
  • 3 kašike kokosovog mleka
  • 3 kašikice šećera u prahu



Praškaste sastojke za palačinke pomešati. U drugoj činiji pomešati ulje, mleko i ekstrakt vanile. U ovo se umešaju suvi sastojci.

Peku se male palačinkice na nelepljivom tiganju.

Sastojci za fil se svi stave u blender i dobro se izmiksaju. Palačinke se pune ovim filom.




Ova je količina bila dovoljna za četiri pet ovakvih kolačića od palačinki.



No comments:

Post a Comment