Sunday, May 8, 2016

mafini sa čvarcima



Ovaj sam recept pročitala pre nekog vremena na blogu kod Domaćice - Kristine Gašpar i oduševila se. Još jedna divno jednostavna, a efektna kulinarska ideja - pogačice sa čvarcima u modlama za mafine. 




Sastojci:


  • 300 g brašna
  • pola kašičice soli
  • pola kašičice šećera
  • 2 kašike suvog peršuna
  • 1/4 kašičice mlevenog bibera
  • pola kašikice belog luka u prahu
  • 150 g mlevenih čvaraka ( zapravo sam imala 120g čvaraka i dodala sam 30 g masti)
  • 2 jajeta, jedno za u testo, jedno za premazivanje
  • 10 g kvasca (koristila sam suvi kvasac)
  • 1 dl jogurta
  • pola dl mlakog mleka u kom sam razmutila šećer i kvasac
  • kima za posipanje









Originalan recept je sa svežim kvascem i kiselom vodom. Nisam imala svežeg kvasca, ali zato imam suvog kvasca koji mi je Nataša donela iz Minska, pa sam njega stavila. Nisam vična mešenju i ne znam sa kvascem, ali dok potrošim poveliku paklu koju je Nataša donela biću ekspert sigurno.

Kašikicu punu kvasca sam stavila u mlako mleko u kom sam rastvorila pola kašikice šećera, sačekala da proradi i sa tim sam pomešala brašno, so, suvi peršun, mlevene čvarke, mast, jedno jaje i jogurt.
A onda sam mesila dok nije prestalo da se lepi za prste, što se, srećom, brzo desilo.

Testo sam ostavila da malo naraste, pa sam otkidala kuglice i stavljala ih u podmazane modle za mafine.

Ostavila sam da stoji dok se rerna nije ugrejala na 200°C.
Premazala umućenim jajetom i posula obilno kimom, jer ga volim, a odavno nisam ništa sa njim pravila. 
















No comments:

Post a Comment