Saturday, April 30, 2016

kolač od sira, malina i pomorandže


Pojavila se 'niotkuda' kula od mladog sira u mom frižideru, još prošle nedelje. Pronađoh hrpu recepata, i nikako da krenem bilo šta da pravim. Ali, kada sam jutros videla recept objavljen na blogu Life Tastes Lice Chocolate , prosto je bilo jasno  - odmah sam ga napravila. I... ODLIČAN JE!





Potrebno je:



  • 115 g putera 
  • 250 g mladog neslanog sira
  • 220 g šećera
  • 3 jajeta
  • korica pomorandže
  • pola praška za pecivo
  • prstohvat soli
  • 300 g brašna
  • 150 g zamrznutih malina

plus za frosting:

  • 100 g šećera u prahu
  • sok od pomorandže
  • kašika Grand Marnier likera



Rernu ugrejati na 180°C.

Otopiti puter, pa ga pomešati sa šećerom, sirom i jajima. Na to dodati naribanu koru jedne pomorandže i dobro promešati.

Brašno, prašak za pecivo i so pomešati i umešati sa smesom u kojoj su puter i sir.

Smrznute maline umešati na kraju, pazeći da se ne zdrobe.

Koristila sam silikonsku modlu za kuglof, ali sam i nju malo podmazala. Pekla sam ceo sat.

Za frosting se pomešaju šećer i toliko soka da glazira ne spada sa kolača, što sa kuglofom nije lako izvesti. Liker nije neophodan, ali daje fenomenalnu aromu.




Ovaj recept šaljem Vanji koja piše blog Kuvaj za me, koja je u maju 2016, kao domaćica kuvarigrice Ajme koliko nas je... zadala temu alkohol.


No comments:

Post a Comment