Thursday, February 11, 2016

zapečena voćna salata


Dakle... ukus još tople pečene banane! Tj. ovoga na slici levo i desno od ananasa. Savršen! Kremasto, podatno, slatko taman koliko treba, pomalo kao masno, a naravno nije... uh ne umem da opišem. Kako sam mogla pola veka živeti, a u tome ne uživati redovno? I otkud sad da sam našla da pečem bananu usred dijete... nije baš da će pomoći... neka pita sa zapečenom bananom odgore nikako da mi siđe s misli...

Da vam objasnim polako: danas je ponovo voćni dan un-dijete i u skladu sa tim novo jelo od voća. Napolju jeste konačno sunce, ali je meni i dalje previše hladno da bih celog dana jela samo sveže voće, pa sam rešila da ga ponovo termički obradim. Pre četiri dana sam pravila voćnu musaku, i svidelo mi se. Danas sam opet ubacila voće u rernu, samo ovog puta drugu kombinaciju: ananas i banane, uz jabuke i malo borovnica. I banane postadoše otkrovenje! Koji fenomenalan ukus! 





Sinoć smo se divno zasladile Ivaninim kolačom sa makom, a ono što je divno je da nijedna od nas nije mogla da pojede previše. Pojele smo svaka po 4 parčeta, što jeste više od onoga što je dozvoljeno, ali je manje od onoga što znamo da umemo i možemo inače. Zanimljivo je da se, evo već sedmi dan, hranimo drugačije od naših navika, među kojima je i povelika potrošnja slatkiša - a ipak nismo uronile u kolač da ne znamo šta je dosta. Ostalo ga je i na naše zaprepašćenje, niko nije želeo da pojede ostatak.

Sastojci:

  • nekoliko kolutova ananasa (taman onih par koji su čudnim čudom preostali od kolibri kuglofa)
  • banana
  • dve jabuke
  • sok od jedne pomorandže
  • nekoliko kuvanih suvih šljiva
  • malo suvih borovnica
  • 2 kašike čia semenki


Voće se poređa u vatrostalnu zdelu u koju se sipa sok od pomoranže i pospe se čia semenkama. Kad sma ga poređala, shvatila sam se da sam se smela i nisma posula jabuke čiom kako sma nameravala. Ok, ništa strašno, samo sam izokrenula kolutove ananasa, pa su semenke pale na jabuke i lepo su nabubrile. Pokoja je ostala jače zapečena i super je krckala pod zubima. 

Zatim se zapeče petnaestak munita u prethodno ugrejanoj rerni na 220°C.




Ideju za ovaj topli voćni ručak sam dobila na veoma dopadljivom sajtu posvećenom un-dijeti, na kome se svaki dan menjaju predlozi recepata po danima za ovaj režim ishrane.



2 comments:

  1. Odlican recept! Bas mi je privukao paznju i sto prije cu ga isprobati. Probala sam neke od ovih vocki pecene, ali ne bih se sjetila ovako sve zajedno :)

    ReplyDelete
  2. Javi kako ti se svidelo kad ga napraviš. Drago mi je da ti se ideja sviđa. ja sam u slast i pojela jelo...

    ReplyDelete