Saturday, October 3, 2015

čokoladasti banana bread


Ima li nešto čokoladasto? - pita moja prva milica koja nas je danas iznenadila posetom. Pa, da vidimo... ima čokolada za kuvanje i nekoliko trulih banana... a od toga može da se napravi divan čokoladasti banana bread...

koji će savršeno zamirisati kućom.




Sastojci:

  • pola šolje otopljene čokolade
  • 2 šolje brašna
  • 3/4 šolje šećera
  • kašikica sode bikarbone
  • pola kašikice soli
  • 3 prezrele banane
  • 1/4 šolje mlaćenice, ako nemate nju, onda u šolju mleka stavite jednu kašiku limunovog soka... od toga za ovaj recept uzmete četvrtinu... ostalo čuvate za neki sledeći recept. Ili prosto napravite četvrtinu količine.
  • 2 jajeta
  • 6 kašika putera
  • jedna i po kašika ekstrakta vanile
Rernu zagrejati na 220C.(pa, možda i na manje, jer je meni korica previše brzo pocrnela)
Smešati suve sastojke.
Ispasirati viljuškom banane, dodati jaja, mlaćenicu, ekstrakt vanile i puter i pomešati sa suvim sastojcima.
Izliti u kalup.




Od istopljene čokolade napraviti ostrvca,




 pa ih ovlaš razmešati sa smesom.




Jutros je nenadmašna kanadsko-pomoravska domaćica Pomoravka Zoki objavila divnu ideju, kolača sa kruškama, pa sam i ja stavila dve kruške u testo, koje sam ovaj put pravila po receptu sa bloga Just a Taste.



Kruška baš i nije oduševila moje milice, ali sam ja baš uživala u njoj. Bila je poput divnog pudinga, meka, sočna, kremasta... savršeno se složila sa čokoladnim ukusom kolača.