Monday, July 20, 2015

krem čorba: kukuruz & kokos(ovo mleko)


ovu čorbu sam nedavno jela u dopadljivom restoranu Kombinat u srcu Novog Sada
čudna kombinacija ukusa, ali samo nama čudna

izgleda u Americi baš vole coconat corn chowder

iznenadila sam ćerke divnim kremastim ukusom
i veoma dopadljivim mirisom... ok, omakla mi se papričica više...





potrebni sastojci:
  • kašika ulja, u poslednje vreme koristim palmino
  • pola luka iseckanog na sitne kockice
  • 3 ćešnja belog luka
  • grančice celera, sitno iseckane
  • malo ljute papričice, stavila sam tri sasvim malecne sušene čili papričice i bilo je previše ljuto
  • oko 300 g kukuruza
  • oko 3 dl supe od povrća
  • 1 dl kokosovog mleka
  • svežeg peršuna za posipanje, ja sam posila svežim celerovim listom, bilo je ok


  • na ulju se proprži luk, beli luk, celer i ljute papričice, pa se prodinsta 5 - 10 minuta, dok ne omekša





  • doda se oko 4 petine kukuruza, koristila sam zamrznuti, naravno da bi mogao i svež, nekoliko minuta se dinsta na mešavini luka i celera, pa se u sve uspe supa od povrća
  • kuvati dok kukuruz ne bude skuvan, prebaciti u blender ili ubaciti u šerpu štapasti mikser,pa dobro izmiksati; ako volite grudvičaviju strukturu, prestanite sa miksanjem ranije; meni se zapravo jako svidelo što čorba od kukuruza može biti tako perfektno kremasta, samo je treba dovoljno dugo miksati
  • u krem se doda kokosovo mleko i preostali kukuruz, začini solju i biberom po ukusu, ukoliko čorba od povrća nije bila začinjena i kuva još nekoliko minuta
  • poslužiti sa seckanim peršunom - koji ja nisam imala ovog puta, pa je i lišće celera sasvim poslužilo 


recept sam našla na ovom linku:







No comments:

Post a Comment